15 Nisan 2008 Salı

Aşk nickleri


Aşk nickleri , msn nickleri

BüYÜK AŞKLAR NEFRETLE BAŞLAR...BENİM AŞKIM SEVGİYLE BAŞLADI NEFRETLE BİTTİ


Hey MeZarCı ßaNa OyLe ßIr MeZar Yapqi OkuyaNLara Dert OlsuN UstUNe OyLe DErTLı YaZqı $evqıLım OquDukca KahroL$uN

GiTTiN AMA BiTMEdiN....

Aşk nickleri , msn nickleri
Gïd€ñ ßµ Y0lcuLardaN €n ç0k ߀n ŞanssızıM N€Kadar ç0k YaşadıysaM 0 KadaR ç0k YaLnızıM


ben asLa aqLamam déyip héR qécé yataqa yaTTıqında akLına o geLip qöZündén iKi damLa ya$ süZüLüy0Rsa éqéR uTançLa i$Té o ZamaNn a$ıksınN déméKTiRr..


Ne UnutabiLdim, Ne aLı$abiLdm.. ßöyLe geçior günLerim.. ßen o, gönLü geni$Lerden deiLm.!!



ßu bir masaLdı.. Hep sen anlattın ! Çocuktum, İnandım..



Ne ara Ne de Sor ßundan Sonra, Sakın Çıkma ßir Daha Yoluma.. Seni siLdim, sni gömdüm içimde en kuytu KaranLığa.!!

Gözdn uzksa gönldn de uzak, eskidndi gidne yas tutmk

Aşk nickleri , msn nickleri
DépRém qibi qiRdin qönLümé Fay haTtı çizDin yüreqimé énKazLaR bıraKtın üzéRimdé, özLénméKtésin 8,4 şiddeTindé..



AşKını SoK GöZüne GöZüne Bir Daha Gözükme GöZüMe...

ŞşşşTTttt!!! HayaT Seni Her ŞekiLde Yaşarım FaRK eTMez !!!!

bén né zamaN tahttAn indim Ki..?siZz kraL 0LdunuzZ...??

sevmek kolaydır.sevilmek zordur.mühim olan sevmek değil sevilmeye laik olmaktır



€N BÜYÜK HATAM S€N! $€VM€K D€!!L $€N!N ߀N! $€VM€N! ߀KL€M€KT!..!!


Br rüzgar esti kokn gibydi bir müzk çaldı senn g!by! b!r güne$ doğdu sıcaklığn gibiydi kalbime bir kalp girdi galiba sennkyd!!!!...

Aşk nickleri , msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri