19 Nisan 2008 Cumartesi

Kader


kader yazılmıs magdem oynamak düşer derdi içime atmak ya kanser yada

verem eder seni unutmak ister bu esralı gözler

ben degildim onlar oldu vefasız ben sefildim gecelrimde onlar kaldı cezasız

Kader nickleri , süper msn nickleri , yeni nickler

askını söle bana fiyatı ne kadar ben deki yürek ulan allahına kadar

dunya koca mekan acıması binlerce insan sokaklarda savunmasız bursa

dunya içinde bir alt küme sucun mechul gidersin güme

aglarım kimseler duymaz sesimi hakırırım yıldızlara ismini
Kader nickleri , süper msn nickleri , yeni nickler
kac sokak var gördügümde agladım bilirmisin yanlızlıktan migdem bulanır geldesem gelirmisin

arabam yok ama sesimi kesmeyi bosuna esmeyin dönmesemde rapten vazgecmeyin

ask dedigin yalan olmam ona teslim

gidersende geriye dönme dönersen de üstüne fazla bir sey giyme

tutamadıgı verdigim sözlerimi silmedim yaslı gözlerini

ölüm yakın görüyorum izlerini haydi son defa tutayım ellerini

gülde güleyim sevde seveyim ölde öleyim senin için sensiz ben bir hiçim
dostlar namertler hepsi sertler

inlermeler fazla sürmez bu rap burda bitmez duygusala baglamısız tekbir cifli yetmez

kolpa olan doslarım bu sözleri yesin gözlerini kacırmadan kullak verip dinlesin
gun batımı ben ayyaşım bir köşe başında kaymışım

baska kimseyi sevemicek benim onu sevmedigim başka kimseyi göremicek beni onu görmek istemedigim gibi

Kader nickleri , süper msn nickleri , yeni nickler

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri