21 Nisan 2008 Pazartesi

Sevgili nickleri


Yeni msn nickleri , sevgili nickleri , uyku nickleri
324. Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat. Yüreğin kadar yanındaıym. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordaıym!
325. Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun!
326. Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatırlar bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.
327. Sevgimin güzelliğiydi seni güzelleştiren.
328. Sevgimiz yavaş yavaş süzülen çisil yağmur gibi ama ırmakları taşıran cinsten...
329. Sevginin olduğu yerde mantık olmaz derler... Ne kadar doğru! Seni o kadar çok seviyorum ki aklim basımdan gitti... Birlikte daha nice sevgi dolu mutlu günlere sevgilim...
330. Sevgiyi göstereceksin dostum, söylemek yetmez. Sevgiye dokunacaksın dostum, düşünmek yetmez. Sevgi ağzında olacak dostum, gönlünde yetmez. Seveceksin dostum, seveceksin! Hem de öyle çok seveceksin ki...
331. Sevgiyi sır gibi saklar gibi saklamalı ve korumalısın tereddütlerden.Sevgi bulunmaz değildir elbette..Ama bulduğun her sevgi aradığın değildir bir tanem...
332. Seviyorum sevmenin acı verdiğini Her sevenin sevilmediği bile bile ... Ama yine de bir umut taşıyorum .Belki seven sevilir diye.
333. Sevmek sesini duymaktı,sevmek gözüne bakmaktı,sevmek elini tutmaktı,sevmek seni yaşamaktı,Asla unutmamacasına...
334. Sevmek ölmektir bence , ben de sevmiştim ölmeden önce
335. Sevmekmi? Hiç Tatmadım? Ya Gülmek? Çoktan Unuttum? Yaşamak mı? Boş Ver! Aşk nemi? Büyük Bir Yalan! Mutsuzluktu? Işte O Benim Dünyam!
336. Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer; kusursuz olmaya çalışmaz rahat bırakırdım yüreğimi korkmazdım çok riske girip sana aşık olmaktan..
Yeni msn nickleri , sevgili nickleri , uyku nickleri
337. Sonsuzluk koyuyorum adını sensiz günlerin, senli günlerle takas ediyorum.Yokluğun diye bir şey yok bende, ben seni sonsuzluk kadar çok ama çok seviyorum....
338. Sus söyleme birşey söyleme artık. Sus söyleme her şey gereksiz artık. Bana düşen dönüpte gitmek.Sonunda elimde kalan bir avuç hüzün ve keder.. Yeter yeter söyleme, söyleme artık. Kelimeler kanatır yaraıy, gözlerin anlatıyor: Mutlu aşk yoktur, yoktur!
339. Sözlerdir aşkı anlatan, Gözlerdir kalbi kandıran, Kalptir aşkı yaşayan, Dudaklar; romantizmi yaşatan... Dudaklar sözleri söyler, Sözler ayrılık ister, Kalp bu sözlere ıykılır, Gözler gözyaşı akıtır...
340. Titrer durur ellerim yanında. Vücudum ürpermeyle dolar. üşüyorum ben yanında. Çünkü varlığın içime serinlik veriyor
341. Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan, Mavi denize dalardım geriye bakmadan .Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni .Taa ki beni sende bulana kadar.
342. Umutlarım ıykıldı Senden Sonra Yaşamaıy Haram Gördüm Kendime!!! Bu Dünyadan Kurtulmak İstediysemde Kaç Defa Sensiz Gidemedim ölüme...
343. Unuturum desem de inanma sakin, ömrümce kalbimden silinmez adin. Bir sizi içimde senden de yakın kalbimin sesini dinler bulurum seni.
344. Upuzun bir aşk bizimki. Sanki upuzun bir nehir gibi. Başlangıcı sen, bittiği ben ama uçları hiç birleşmeyen.Ayrı değiliz ama uzağız.Birleşirsek belkide ayrılamaıyz...
345. üstüne `seviyorum` yazdığım bir kağıttan, sandal yapıyor, dereye bırakıyorum. ister yüzsün, ister batsın, ister bir çalıya takılsın o kağıt sandal, hep derenin bir yerinde olacak biliyorum..
346. Utanırım , söyleyemem yasadığım yalnızlığı , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.
347. Uykudan uyanınca insani uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın! O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum. öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum. Seni çok seviyorum.
348. Uzak diye bir şey yok, paylaştığımız gökyüzü kavuşturuyor bizi!

Yeni msn nickleri , sevgili nickleri , uyku nickleri

1 yorum:

Adsız dedi ki...

nickler süper valla.BU DUNYAYA TEK GELDİK TEK GİDECEGİS BİSİ UŞ KURUSA SATANLARI BİS BELESE VERİRİS(elvedagenclik_00@hotmail.com)

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri