3 Nisan 2008 Perşembe

Yeni msn nickleri


Yeni msn nickleri, msn nickleri

ağLamak ne zormuş meĞer
GidişinLe seLLer akacak sandım
DenediM,oLmAdı
AğLardım beLki değseyDin eğer...


N€ g!d€n€d!r $öZüM,n€d€ g€L€c€K oLaNa, OdA ß!rAz T@kıLıP g!d€r N@$ıL oL$a...!!

Her$ey çOk g€ç oLmAdAn Önc€,HeR$eYi y€nİd€n ßa$Lat ߀nc€....!!

Okuduğum her romanda bir kahraman oldum...Ama en çok kendi hikâyemde yoruldum...

k€L!m€L€r!n y€Tm€d!ğ! kAdArıM,n€ kAdAr AnLaTıR$am AnLaTaYıM,AnLaDığIn kAdArImM...!!

Yeni msn nickleri, msn nickleri
Artık kalbim ağrımaya başladı. Geceleri sol yanım sürekli ağrıyor. Gözyaşlarımın sıcaklığı yanaklarımı yakarken daha da çoğalıyor bu ağrı biliyor musun?
Uykusuzluk... Geceleri hep ayaktayım.. Gözüme uyku girmiyor. Odanın bir köşesine oturup ölümümü yaklaştırmak adına hamle yapıyorum. Ama o sıralarda yüzüm gülüyor çünkü paketin üstündeki yazı her seferinde beni güldürmeyi başarıyor:
"Sigara içmek öldürür.."
HADİ YA?? BEN NEDEN İÇİYORUM SANIYORDUN



Ne Zaman Yüzüm Gülse Hep Seni Hatırlarım
Dağılır Gülüşlerim Dağılır Umutlarım
Ama
Yürekler Taştan Duvardı
Söylenmemiş Çok Söz Vardı
Bu Adamı Ne Sandın Sen
Senin İçin Ölürdüm Ben..
BİR SAVAŞ GİBİYDİ SANKİ BİR SEVDADAN DAHA FAZLA
İKİMİZDE KAYBETTİK BAK SONUNDA..



- Ey salak gençlik. Bu kutsal vatan msn'den-eMail'den atılan mesajlarla kurtulmaz. Öküzlüğün lüzumu yok
Yeni msn nickleri, msn nickleri


duymasamda söyle bana sevdiğin en güzel şarkıyı
gökyüzünü anlat bana,benim gördüğüm kara bulutlarmı var orada??
YOKSA GÖREMEDİĞİM MAVİLİK Mİ?..!



susman neyi hallederki..



Sevmek mi BirDaha Asla...



Bu gün bir SessizLik çöktü içime nedense
SessizLik işte,avaz avaz susuyorum...
Bugün bir AğLayış çöktü içime nedense
GözyaşLarımı tutuyorum...



'kaybedeCek dü$Lerim yOk ki pe$Lerinden ko$ayım..
bütün derdim, keLimeLerLe benim..'



Gözℓeяin süяül∂ügüm teк sehiя!

Yeni msn nickleri, msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri