11 Nisan 2008 Cuma

Yeni msn nickleri


Yeni msn nickleri , aşk nickleri
_hayaTı gösya$LarınLa değerLendiReceine..kahqahaLaRınLa cesaLandıR..
_Seni seioRum dieN diLLere deiL,seNin icHin aaLıan gözLere inan..!
_seN oLmasaydın buRaLara geLemeSdim ßen..seWemesdim bu $ehRi..anLamaSdım diLindeNn..
_Sewdim ßen oLmaı seninLe sensisLiimde..
_yoksam ben, yoksam sende yaLnızLığa yerini sormam hiç yoksam hiç oLmadıysam ağLam************ ağLamıycam!!!!!
_heR sefmeq biRas teRqediLmeqtiR..
_ßu sewdayı kaLßime gömDüm we Sen öLdüN...
_a$hq öLe engin 1deniZdirqii..ne ba$Langıcı war neDe Sonuu..!
_ceWaßını aLamadıım SoruLar waR hayaTtan..ama oLsun heR soruma cwP buLaßiLseedim hayaTın 1taDı kaLmasdıqi..
_a$hq 1çiğqöfTe gißidiR..acıSı oLmasSa tadıDa oLmas..!
_oLmadımqii seNden bashqasıYLaa asLaa..
_ya$am geRie baqaRaq anLa$ıLıR..iLeRie baqaRaq ya$anıR..!
_dünYa haLii ßu zamanLa dei$eßiLir inSan..
_ruhunMu ate$ yoqSa gösLerinmi ßni yaqan??


TadiLatta kaLbimin bo$ beyaz sarayLari

katLanmayi biLmeyen a$kı çekemez.. a$ka mahkum oLmu$ garip güLemez!..

Türk kızlarından sabun yapalım, Rus kızları yıkansın : ))

ã¢ık SøzLû dû$mãñ, 2 ÿûzLû døst'tãñ îÿîdîr!

Ya seni sewerek öLeceğim , Yada ßeni sewen ßirinin yanında seni sewmenin ßedeLini ödeyeceğim .

SahîpSîz KaLıp tµtµŞµn¢a etekLer, Sahîßîne Döner Tûm KöpekLer.

† iNtihar étti ; Hayallérim †
Yeni msn nickleri , aşk nickleri
çâkâllîk kôpêklîktêñ îyîdîr !

qiddiqinDé áLI$Iørµm Sáná.. hi¢1 áLI$hkánLIk bµ kádár qµzéL øLámáz.. áLI$hkánLIkLár. Dáimá kørkµtµr bény.. dµ$µnky bén yá$ámáyá biLé áLI$hkIn déiLim...

Al senin olsun, bende ne varsa, istemem mutluluğu senden uzaksa..

Oynama kırık camla çizer, etme çoluk çocukla muhabbet iÇine *****!!!!

eLimi tuT vE Yaşa HayaTı YaşaMak G i b i . . ÖzGürCe

ADım AttıqıM Düz YoLLar çukuR oLmu$.!

Sevdim diye cokmu gördünüz? Askimi mezara diri diri gömdünüz acimadinizmi askmizi neden öldürdünüz???

SonuMuz Morq aÇ ßi tußorq
NéFéS aLma éFéS aL
3qün öncéYDi aRiFé
HaYdi $imDi $éRéFé !!!

S£vGiNd£ YaLanMıŞ GözLerİnd£ ßakışLarında Sen koskocaman ßır YaLancısın

Topragın oLsaydında Ellerın olmasaydın Arnımdan vursaydında ßnı bırakmasaydın

Yeni msn nickleri , aşk nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri