22 Nisan 2008 Salı

Yalnız msn nickleri


Yalnız msn nickleri , msn nickleri
Gecenin karanlığındasın, güneşin ışığında, Suyun damlasında, Selin coşkusunda, Kimi yanımdasın kimi rüyamda, Ama hep aklımdasın sakın unutma...



Sen balıkların aşkını bilir misin? Birbirlerine dokunamazlar ama birbirlerini ölesiye severler, işte bende sana dokunamıyorum ama seni ölesiye seviyorum...



Güller bahçesinde gülüm solsa da, Gülmeyi unutup hep ağlasam da, Seni sevmenin sonunda ölüm olsa da, yalnızca seni seveceğim BİTANEM...



Seni ve sensizliğini o kadar özledim ki bunu ne kağıtlar,ne kalemler yeter yazmaya görmelisin halimi acındırmak değil maksadım sevginin eseridir bu enkazım.



sen Seni düşün kimseyi düşünme, sen Sana güven kimseye güvenme, sen Seni sev kimseyi sevme. sen büyük S’leri B yap kimseye söyleme...

Yalnız msn nickleri , msn nickleri

Sevgini bir yıldıza bağla her gece çığlıklar atsın, onu gün ışığına sakla sakla ki kimsenin gözü kalmasın, sevildiğini hatırla yüreğin acımasan...



Sevmek güzel, sevilmek daha da bir güzel, Karşılıklı sevmek dünyadaki en büyük servet karşılıksız sevmekse ölmekten bile beter.



Sen benim gözlerimdeki yaş, kalbimdeki yara, hiç bitmeyecek sızımsın. Seni hiç düşünmekten vazgeçmedim ki.



Senin bir eşin bir benzerin olmadığından eminim. Zaten tek olan şeyler hep güzel olurlar...



Gökyüzüm sen ol bir tanem, güneş teninde batsın, bırakıp da gidersem eğer seni yağmurlar canımı alsın...

Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve şefkat, Kar beyaz tüylerinde kokun, Ve gagasında iyi geceler öpücüğü. Ona iyi bak...

Yalnız msn nickleri , msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri