22 Nisan 2008 Salı

Sevgi nickleri


Sevgi nickleri , etkileyici msn nickleri , msn nickleri
Kapsama alanı dışında kalan sevgine ulaşamadım.... Ama full çeken hattımla seninleyim birtanemmmmm



Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim,yalan söylerken de hiç seni seviyorum demedim, ben aslında tek sana seni seviyorum dedim...



Aşkım ben ölürsem beni ne cennete nede cehenneme alacaklar. Çünkü seni sevdiğim için en büyük sevabı isledim ama sana taparak tanrıyı inkar ettiğim için en büyük günahı işledim.



Kafanı boşalt ki yeniden doldurabilesin, su nasıl bulunduğu bardağın şeklini alırsa sevgi de senin kalbinin şeklini alır.



Asalet boyda değil, soyda olmalı! İncelik belde değil,dilde olmalı! Doğruluk sözde değil özde olmalı! Güzellik yüzde değil, yürekte olmalı!!

Sevgi nickleri , etkileyici msn nickleri , msn nickleri

Her günüm sensiz geçecekse bu benim son günüm olsun,seni ne zaman unutacağım diye sorma çünkü ne zaman öleceğimi bilmiyorum..



Tek kaldım dünyada, dünyam olur musun? Deniz kadar sevdim dalgam olur musun? Ateş gibi yandım, alevim olur musun? İlk aşkım değilsin affet son aşkım olur musun?



Seni Seviyorum... Sende beni sevesin diye değil.. Seni sen olduğun için seviyorum, şartsız, kuralsız, koşulsuz ve çıkarsızca bitanem..



Bir sen varsın dünyamda beni anlayan, Birde sevmek var içimde sıcaklığınla yanan...



Güneş için aydınlatmak, Kuş için uçmak, Rüzgar için esmek ne ise Benim için de seni sevmek aynisi.. SENİ SEVİYORUM...



Sevdiğimi bir ok gibi kalbime saplayacak kadar cesurum ama söküp atamayacak kadar korkak.. Saplanmışsın kalbime bir kere GÜLÜM hep öyle kalsın nolur bırak.. .

Sevgi nickleri , etkileyici msn nickleri , msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri