16 Nisan 2008 Çarşamba

Aşk nickleri



Aşk nickleri , msn nickleri

seNi aDam eDerdim ama çoktaN köpeğim oLmuşsun, ne gereği var!

fasLa özénMé aLTında kaLıRsın

$k ciddi 1akıL hastaLığıdır..o yüzden ßen piskopatımm=))


Yûréqîmdékî yØL †énhâ ! qô†ûn yérsé qéçérsîn . ! Adâm ØLânîdâ qôrdûk âncâ LâfLâ s!qérsîn..:


Bir Gun Beni Animsarsan Eger, Once Bir Gulumse Gulucukle An Adimi, Beni Seven Bir Cocuktu De, Ve Sonra Seni Ne Cok Sevdigimi Ogrenememis Olmanin Acisiyla Esef Et!


нαηι єη gυzєℓ αѕкℓαя ιмкαηѕız gєℓιя уα ιηѕαηα, ιмкαηѕız σℓ∂υgυη ι¢ιη αѕıgıм ѕαηα!


καсιгdιqιи негsеч ісіи ріsмαиlικ duчαгѕи,ріsмαиlικ duчduquи ніс віг ѕеч ісіи ѕαиα αсιмαм...

υиυτѕυи вєиі dіγє навєЯ göиdєЯміŞsіи...віЯ Đüşüи вакаІıм натıЯІаимаγа dєĝєЯміѕіи


Aşk nickleri , msn nickleri

ѕєи аиса оиа вυиа Іаf γєті$тіЯ ‚ імај вОzυк віЯаѕ dєĝі$тіЯ ‚ нєЯ каdıиı аииєи мі ѕаиdıи Окυγυр каfаиı ваγа ві gєІі$тіЯ...

düηüη нαтαѕιηι вαηα ѕσямαуιη dσğяυ уαηℓιş dιує αкℓιηιzι уσямαуιη çαℓιşιη


ѕαηℓαяıη нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя...вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıℓє є∂ємıуσя....

Sevdamı €n Çok Anlatmak İstediğim Suskunluğumsun Artık...Sustum..Oysa Anlatacak Ne Çok Şey Wardı..!


İnanmıyorum İnsanların Süslü Laflarına...Beni Sevdikleri Zaten Yalan..!!


ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!


aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL**GeRi_GeLMeYi$iN


Hani a$K Seni Yormu$tu...YoLun Sonuna Koymuu$tu..?

Aşk nickleri , msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri