3 Nisan 2008 Perşembe

Duygusal


Duygusal msn nickleri , msn nickleri

- / DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ../ --

LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

Siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

ßu kadar kaLpsiz oLamazsın.. ama YanLış YoLdasın ...!

% - YaLnızıM ELmA ŞekeriM SensiN ßeniM TeK NefesiM..- %
Duygusal msn nickleri , msn nickleri
Gün gelir için yanar.. ELin Gider Mektuplara.. GüN GeliR ßeni AnarsıN GözüN DalaR UzaklarA..

[- - SatanisT KeseN PsikopaT Kedİ - -]

Vurdun gittin insafsız hiçmi için yanmıyor ..! =(

=- O ArtıK BuZ KaLpLi =( Ne yapthıysam Erimedi ..-=

GitmedeN Şunu KaLbinE YaZ ÇiçeğiM.. -> Kimseyi Sevemem ArtıK..!

ßasiTLEr iftira EdeR ! / AcizLeR ŞikayeT EdeR.! / AsiLLEr De İdare EdeR..!

RüzgaR Aşkımı Kucağına ALsa DağLarı TepeLeri Aşsa SaçLarına ULaşsa..

CanıN ÇıksıN İnsafsıZ.. Beni VurduN ZamansıZ..!

KiM ßiLeßiLir AşkI AşktaN ÖLenE KadaR..(L)

Her YağmuR YağdığındA GözLeriN Hep AkLımdA.. Adını Ne Zaman Ansam YağmuR YağaR BuraLara..


AvriL'in de Dediği Gibi --> [ Don'T TeLL Me..] :'( :@

- 2sohßeT AraLı Bizim MesafemiZ { 0 Derece } (K) -
Duygusal msn nickleri , msn nickleri
Love İs NoThinG..

Maybe one Day..(L)


[ - - SatanisT KeseN PsikopaT Kedİ -- ]

SusuN ..! :S / KonuşmayıN / :S / Don'T SpeaK :S / DIDIDI yapmayın be! yeter! :S :@ ( bu bnm en sık kullandığım nicklerden biri )

Ya Sev Ya Terket Ama AsLa ALdatma..! ( Yoksa...)

NicK Şuan MeşguL..

- Geçer Demek İnan Zor Çünkü Aşk Senin Adın...-

Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı.. :'( Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..

hiç bozmadım ,, herşeyi zamana bıraktım ,,
bu bir kabus uyanırım sandım !!!
hepsi gerçekmiş bak uyandım..


Bil ki hala her gece; ruhuma bıraktığın sızı ve bana o gülümseyerek bakan yüzünün hayaliyle beraberim..

Duygusal msn nickleri , msn nickleri
Yine aylardan Kasım
Sanki sende kaldı bir yarım......
ßir warMış ßir yoKmu$ die başLar bütÜn masaLLar, ßizim ki 0 misAL


SürekLi hayaL kuruyorum Sende ßenim kadar sevsen ne oLUrdu diyee..! qözLerimin öNüne imkansız ßir tabLo çiziLiyo O asla ßu kadar sevemez diyeee.. Kendime soruyorum hep Yeniden doqsam ßeni beNİM Kadar severmi diye.. O imkansız tabLo çıkıyor karŞIMA AsLa diyeeeeeee.....!!

« Kısa Mesajda ßiLe 160 Karakter war. Ama Sende ? »


' HeRkEs BiR yAşaM SeÇeR vE o sEçTiĞi YaşamIn BeDeLiNi ÖdEr ...


yağmurlarla haykırdım yalnızlığımı, seni ve unutamadığım bakışlarını...
gök dayanamadı gecelerce ağladı ama
yaşlarımı saklayamadı...

...ҳҲҳ !!..SuSmAyI sEvMeYe TeRcİh EttİmM..!! ҳҲҳ...

ҢěŖқĘŞ ҚöņŭŞŢŭĞûňù ýāŹãг,ßỂИ ÌŠě §Üš†ÙҜĿąŗĭMї

YalnızLık PsiKolojikmişş ÖpüNce Geçermişşşşşşşşşş...

ßσğαzıм∂α Ќίℓίтℓєηίρ Ќαℓ∂ığı ίçίη ∫öуℓєηмємίş ßίя ∫üяü ∫öz¢üк Vαя ίçίм∂є..

ßırak CaHiLLiĞim SaFLıĞım GitmeSin eLDen, ßiLmek YanmakmıŞ ßüsßütün...

●●●●ılılılılılılı (isim) ılılılılılılı●●●●
Duygusal msn nickleri , msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri