21 Nisan 2008 Pazartesi

Bilinmeyen


Bilinmeyen msn nickleri , bulunmaz nickler, güzel msn sözleri
35. Bana kalsa gökyüzündeki tüm ıyldızlar yerine bütün insanlara .Senin gözlerinde ışıldayan bir çift ıyldızı gönderirdim.
36. Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, Açar açmaz duyaıym kokunu sevda essin başak saçlarında, Sesin yüzümü rüzgarla bulsun, Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, Gelsin beni en koyu zulümde bulsun, Ve öyle bir mektup yaz ki varsın ölümüm olsun.
37. Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:geçip giden zaman.
38. Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum.
39. Bazen sana gayesiz, rastlantısal bakardım... Sense kaçırırdın gözlerini benden. Oysa , sana bakarken gözlerinde kalbini görürdüm.
40. Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek... Seni seviyorum!
41. Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: O da geçip giden zaman...
42. Bekle beni sevgilim belki gelirim bir demli cay kokusu gibi ilkbaharda yağan ılık bir yağmur gibi dolarım içine delice esen bir rüzgar gibi..bir sonbahar günü yürürken eline düşerse bir yaprak sakın bırakma! benim elimdir sakın unutma!(
43. Ben kimseyi böyle delice kıskanmadım, hiç kimseye böyle yürekten bağlanmadım, ben kimse için bir gün oturup ağlamadım. Yalnızca senin için Aşkım.
44. Ben ne sevdalar gördüm söylenip söylenip bittiler; ben ne sevdalar gördüm hiç bilinmediler ama sürdüler...
Bilinmeyen msn nickleri , bulunmaz nickler, güzel msn sözleri
45. Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin.
46. Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugünde bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!
47. Ben seni unutmak için sevmedim ama ne için sevdiğimi unuttum.
48. Ben senin gözünde bir damla yaş olmak isterdim.Gözlerinde doğup, güzel yanaklarında süzülmek ve en sonunda sımsıcak dudaklarında kurumak için...
49. Ben sevdanın sokağında oturuyorum. Geceler hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum.
50. Beni bir dakika değil bir saniye değil bir saniyenin onda biri kadar sev... Bir ıyl değil on ıyl değil bin ıyl mesut olurum.
51. Beni hayata bağlayan ve bana hayatı sevdiren iki şey vardır: Aşk ve özgürlük. Aşkım için hayatımı feda ederim ama özgürlüğüm için aşkımı da feda ederim.
52. Benim bütün dualarım seninle. Sen bir ömür boyu mesut olasın diye..Yalvarırım gündüz gece, hayalin gözlerimde, benim olasın diye...
53. Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.
54. Bir bakışın manası hiç bir sözde yok..! Bir bakış bazen zehir bazen şifa verir. Bir bakış bir bakışı aslından emin eder. Unutma bir tanem sevenler daima gözleriyle yemin eder.
55. Bilinmeyen diyarlarda yürüyorum. Unutulmak korkusuyla her an ağlıyorum. Rüyalarımda gördüğüm tarifi zor kız, beni vursunlar ama sana dokunmasınlar.Umut iklimine seni yazsınlar!
56. Biliyorsun her gökkuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Eskiler böyle der. Gökusagini takip ettim geçenlerde sende bitti... En değerli hazinemsin benim, canimsin. Sevgililer günümüz kutlu olsun.
57. Biliyorum Sen Güneşsin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyaıym Ve Bir Tek Bende Hayat Var..
58. Biliyorum okuduğun kitaplar gibiyim senin için yeri gelince hatırlanacak SENSE YAKTIÐIM Ş İİRLER GİBİSİN HİÇ AKLIMDAN ÇIKMAYACAK

Bilinmeyen msn nickleri , bulunmaz nickler, güzel msn sözleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri