21 Nisan 2008 Pazartesi

Karizmatik msn nickleri


Karizmatik msn nickleri , manyak nickler, hoş nickler
223. Karanlığın içinde kaybolup duran sen kimsin sen benim misin sustun söylemedin zaman zaman yüreğime aydınlıklar saçan ben kimim ben senin miyim sustun söylemedin (Bir su tünelinde parlayan güneşimsin bir buğday tanesinde kaybolan düşümsün)
224. Kim bilir hangi aksam güneşle beraber bende söneceğim kim bilir hangi ellerden son suyumu içeceğim belki göremeden öleceğim fakat yinede seni 'EBEDİYEN SEVECEÐİM'
225. Kimsin sen? Yasamak isteyip de yasayamadığım umutlarım, farkında olmadan ıyllardır beklediğim mi? Kimsin sen? Sen benim sevdiğimsin, sevdiğimi söyleyebildiğim...
226. Kimsin sen? yaşamak isteyişte yaşayamadığım umutlarımsın.. ıyllardır beklediğimsin belki de... kimsin sen? sen benim sevdiğimsin.. sevdiğimi söyleyebildiğimsin..
227. Korkma!Sakın sevmekten korkma.Kurşun sesi kadar hızlı geçer yaşamak ama öylesine zor ki kurşunu havada sevdaıy sıcacık yürekte tutmak..
228. Kuyruklu ıyldızlar vardır, dünyaya yetmiş ıylda bir gelirler. İnsanlar onu hayati boyunca belki bir kez görürler. Ben o ıyldızı gördüm, o da sensin bir tanem.
229. KüÇüK KELEBEGIN TüL KANATLARININ PIRILTILI TOZLARI PARMAK UÇLARIMA KARISTI ONLAR ORDAN NE ZAMAN UÇARLAR SEN YüREGIMDEN NE ZAMAN?
230. Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, öldüm, iş işten geçti, dediler...
Karizmatik msn nickleri , manyak nickler, hoş nickler
231. Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;üZGüNüM ONA ENGEL OLAMAM...
232. Maviler giyer bulut olurum, yeşiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum.
233. Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuştüyü vadiler.
234. Mutlu olmaıy biliyorsan, sevmeyi bileceksin gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.
235. Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!..
236. NASIL DOLDURDUYSAN HAYATIMI VARLIGINLA, BENDE YAZMAK ISTERIM ADIMI DEFALARCA DUDAKLARIMLA DUDAKLARINA.
237. Nasıl ki uzaktaki ıyldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.
238. Ne Güneşi İstiyorum Karanlığıma Ne De ıyldızları İstiyorum Gece Yarılarında... Çok Değil Bir Tek Seni İstiyorum Yalnızlığıma!!!
239. Ne aradıysam bilki sende bulmuşum Senden öncesi yoktu seninle var olmuşum Sende bütün özlemler Sende bütün gelecek Beni bende arama Ben artık sen olmuşum.
240. Ne hasta bekler sabahı , Ne taze ölüyü mezar, Ne de şeytan bir günahı , seni beklediğim kadar... Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni, Bırak vehmimde gölgeni ,Gelme artık neye yarar...
241. ask sözleri | aradıiğın güzel söz bizde
242. Ne haz var senden ayrı, Ne bir tat senden öte. Bir yüzünü görmek bile, değer bin bir zahmete. Vereceğin her acı gönülden kabulümdür.! Sendeki cehennemi değişmem bin cennete...
243. Ne seni benden daha fazla seven, nede benim sana daha fazla verebileceğim sevgim var. Anla işte seni ne kadar sevdiğimi mavişim...
244. Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

Karizmatik msn nickleri , manyak nickler, hoş nickler

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri