3 Nisan 2008 Perşembe

Süper


Süper msn nickleri , msn nickleri

Her Başa Taç Olmam AMa Olduğum BAşıda ASla Yere baqTIrmam


Diğerlerine benzemiyor yokluğun.Niye benzesin ki...Hepsinden çok sevilmedin mi?..




SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN

C€h€nneMin oRta$nda t€k qüLüşLük c€nn€timsin!!!

yÜrEğİm IsLaKtIr BeNiM//kUyTuLaRdA aĞlAmAkTaN//vE hAfİf UçUkTuR rEnGi//KuRuSuN dİyE kAç KeZ//gÜnEşE aSıLmAkTaN


Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum
Aşk ne zaman biter bilio musun? Bitti dediğinde yüreğin acıyorsa


߀n aŞKı YanLıZ YaKı$Tı iÇin S€V€Rimm .. !!

ßüTün öZL€DiKL€R!im ߀ND€n aYRı YaŞıYoR....!!!!



Deq!$T!R€m€zS!n ߀ni... ߀n ßuyum ..!!! ß!raz Huysuz B!Raz KıRıK ...!!! ߀n K€nd!mL€ MuTLuyum ...!!!

sensiz kaLdım her anımda ... !!! halime aCıyorumm ...!!! anLamı oLmayan ßütün a$kLarda hep ßizi Ya$ıyorum...!!!

- qeLecek çizip atsa qeçmi$i ...!!!



Hayat 3,5 la 4 arasındadır.Ya üçbuçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın.

gerçek sevgi kötülük gördüğünde azalmayıp, iyik gördüğünde artmayandır..

HiÇ BiR SeVaP MuTLu EtMeDi BeNi SeNiNLe GiRDiĞiM GüNaHLaR KaDaR!..

ulaştım sonsuzluğa alıştım sensizliğe birgün ölürsem sevdiğim ağlarsın bensizliğe...

Sert rüzgarlar karanlik geceleri severmis , aynen benim seni sevdigim gibi.

beni bir ben bilirim bi yaradan !! bana bir ben lazımım birde beni anlayan

SANMA BASKA Bİ NEFSİ KENDİ NEFSİNE HAMAL KIRBAÇIN DÜSTÜYSE ATTAN İNDE KENDİN AL

sevgı....bırını...sevmekse...ask...onun...ugruna.. .olmektır


Süper msn nickleri , msn nickleri
[[[[[[[[[aşk;iLkOkUlDa kOm£d!_______OrTa oKuLdA TrAj?d!____lIs?d£ DrAm____ImAm hAtIpT£ hArAm]]]]]]]



::::::ησтнιηg ιмρσѕsιвℓє:::::: ( hiç birşey imkansız değil )




-----]/-KaçHainBıçakDeLdigeçTiyüreğiMi-/

zǿЯขή ήε ßεήŁε ά$к..!



s3vs3ydin qiTm3zdin...


gitttin ama bitmedin...

Süper msn nickleri , msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri