10 Nisan 2008 Perşembe

Etkileyici


Etkileyici msn nickleri

ßu kadaR ÇaReSiz ßırakma ßeni ßağLandım ßir Kere Çok Sevdim Seni Senden iStediğim Çok Şey DeğiLki Uzaktan Uzağa ßir GüLsen Yeter qöqsüme Yaslanıp Elimi tutman Sevgilim Diyerek SevdaLı ßakmana Razıyım Uzaktan Uzağa ßir Gülsen Yeter..!!!!

SeN SeN oL ßiR iNsaNa HattindeN FazLa DeğeR VerMe, eĞeR HattindeN FazLa DeğeR VerirseN o iNsaNı ÇoK ÇabuK KaybedersiN..!

KolaY oLmıcaK SeNi uNutmaK... ßelKi GeCe GündüZ aĞlıcaM... Ne oLurSa oLsuN ßirtaneM, SensiZ YaşamaYa aLışcaM...

eRkekleriN "SeNi SeviyoruM" DemeSi ßiR MumuN "aSLa SönmeyeceğiM" DemesiNe ßenzeR..!

ßabaMa DedimKi; "ßeniM DeğeriM Ne KadaR? DünyalaR KadaR" DeDi.. PeKi DünyanıN DeğeRi Ne KadaR? DediM. "ßeŞ PaRa eTmeZ" DeDi..

KıR KalbiMi GönlüN oLsuN.. aL HeR ŞeYi GözüN DoysuN.. ŞimDi ßaşKa KollardayıM ßu Da SaNa KapaK oLsuN..!

Kim istemez mutlu olmayı
ama mutsuzluğa da var mısın?
ben son günlerde bunu kullanıyorum

Sevgi HatırLamaKsa AKLIMDASIN, YanmaKsa YÜREĞİMDESİN, AğLamaKsa GÖZLERİMDESİN, DokunmaKsa ELLERİMDESİN, ßir TEK Yanımda DEĞİLSİN, Ama Daima KALBİMDESİN..!
Etkileyici msn nickleri
Laf Sokmaya CaLisma Kapak olursun,Ugrasma Etiket olursun,yavsaama Köpek olursun,iNSaN oL ßeLKi Yanimda YER ßULURSUN

Hadi Lan! Aşkmış Meşkmiş Seviyormusmuş Yok Gelmezsem Yolumda Ölüyormus Ya Sen Cocuklugunda Cok maSal Dinledin Yada Ben Sogumusum İnsanlardan Ya Sen Cok Seviyorsun Yasamayı Yada Ben Sogumusum Yasamaktan Boşver Düşünme Öyle Kara Kara Bu devirde Aşkda para Meşkte Para..!]

Dost Dediğin ; Dost Ağlayınca Seninde Ağlaman Değil !! Dost Dediğin ; Dostun Ağlayınca Senin Kafana Kurşun Sıkman Demektir . . .

ÇoK öZüR DiLiOrUm ELLeRiNi tUttUğUm iÇiN... ÇoK öZüR DiLiOrUm gÖzLeRiNe bAkTIğIm iÇiN ÇoK aMa ÇoK ÖzÜr DiLiOrUm SeNi İnSaN yErİnE KoYuP SeVdİğİm iÇiN..

Belki"lerden, "İhtimal"lerden, "Keşke"lerden Medet Umuyorum. Senin Büyük İhitmalle Yabancısı Olduğun Düşler Büyüterek... SonsuzLuk Koyuyorum Senin O Güzel Adını...

Sen Benim Hem var oluş ; Hemde Yok Oluş Sebebimsin .

DOST VURULUNCA DEGIL, UNUTULUNCA KAHRINDAN OLUR.

Ya Sahip Olursun ßana ßu Hayatta Ya Hayal oLur KaLırım RüyaLarında Ya $arkın oLur DoLanırım DudakLarında Ya Uzaktan geLen Ses oLur KaLırım kuLakLarında
Etkileyici msn nickleri
Ya Sahip Olursun ßana ßu Hayatta Ya Hayal oLur KaLırım RüyaLarında Ya $arkın oLur DoLanırım DudakLarında Ya Uzaktan geLen Ses oLur KaLırım kuLakLarında

Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar

BEN ESKİ BEN DEĞİLİM ARTIK,KALBİM TAŞINDI

Ağlayışımm terk edip gidişine değil. Ben, sensizken, senden diye sensizliğini de sevmiştim. Sen, seninle, seni de sensizliğini de alıp gittin...

asla kaybettiklerim olmadı vazgectiklerim oldu giden gitmiştir gittigi gün kaybetmiştir gideni ben degil giden beni kaybetmiştir

biR güN geLiRde bir aN.. çoKça zaMaNLaRdaN snRa; geRi dönp baktııNda, biLmem aNLaRmsn.. o seNiN biR aNıNın, beniM öMRüm oLduunu..Ne çoK seviLdiiNi aRtk çok geç oLduuNuu ....

Etkileyici msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri