23 Nisan 2008 Çarşamba

Aşk sevgi nickleri


Aşk sevgi nickleri , msn nickleri , güzel nickler
Aşk matematiğe benzer elbiseyi çıkar, yatağı topla, bacakları böl, çarpmaya başla.



Ayıpsa sakin söyleme ayıp edersin.



Baban uzaylı mıydı? Oda nerden çıktı? Senin gibi bir şey yeryüzünde yok çünkü



Bağırsak kurtları bağırsakta yaşar bağırmasakta yaşar.
Aşk sevgi nickleri , msn nickleri , güzel nickler


Bakarsan bağ olur bakmazsan bakma lan.!



Bataryası zayıf rüyalarımda, kapsama alanı dışında kalan canım sevgilime, şebeke hatası nedeniyle ulaşamadım, şimdi yüreğimde full çeken hattımla seninleyim.



Biliyor musun, az önce ne olduğunu çok iyi biliyorum ben.. Ne mi oldu? Telefonuna bu mesaj geldi.



Bir daha kumar oynamayacağıma bahse girerim



Bir köpek ile bir erkek arasında ne fark vardır? -köpek sadece halıyı kirletip mahveder, erkek ise tüm yaşamını mahveder.



Bu güzellilik,bu zeka, bu akıl, hele su anlam dolu gözlerin büyüsü Allah bütün güzellikleri bir yerde toplamış. Neyse kendimden çok bahsettim senden naber?
Aşk sevgi nickleri , msn nickleri , güzel nickler


Bu mesaj özel bi frekansla gönderilmiştir.zekilerde hafıza kaybı aptallarda kısa sureli korluk ibnelerde de bi anlık gülümseme yapar!!!



Bu mesajı 5 arkadaşına yolla.. Eğer bu sms zincirini kırarsan hayat boyu aşk hayatın kötü gidecek. Eğer zinciri devam ettirirsen 22 gün içinde gerçek sevgiye kavuşacaksın.


Buna kim inanır kadir inanır



Bundan daha komik bir şey mi olur bedava gidiyor bütün smsler sağolasın.



Bütün bisikletlere bindim, bisan a binemedim..



Çok tatlısın güzelsin,dikkat et arilar yemesin.



Çaresizseniz çare sizsiniz

Aşk sevgi nickleri , msn nickleri , güzel nickler

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri