6 Nisan 2008 Pazar

Yeni msn nickleri


Yeni msn nickleri

Ya hep ya hiç sevgilim,Ya seninle ya sensiz.Olamaz başka biri,Ya seninle ya sensiz! İstersen al at beni,istersen yarat beni,dağ gibi,deniz gibi,Ya seninle ya sensiz..!!

nescafe bile 3 u 1 arada bir ben yanlıızm

Yüreğim ßoştu Çünkü Sen Yoktun Sen Geldin Ve Yüreğime Girdin Sen ßeni Sevmedin Ateşin Suyu SEvmediği Gibi Ağlatacaksın Geceleri

Ne yıldızları istiyorum gece yarılarıma,ne güneşi istiyorum karanlığıma,çok değil seni istiyorum yalnızlığıma..

υzαкℓıк ιηѕαηıη ιçιη∂єкι уαηℓızℓıктα gιzℓι∂ιя...

hadi durma ağLa..ağLa..yaşLar kurur zamanLa..ağLa..böyLe kahpedir dünya..son bulur koLLarında..
Yeni msn nickleri
kimLer geçerken içimden bir sen wardın meLekLeri imrendiren

keLimeLerden aLacakLı bir sağır gibi içimi döktüm bugün, yokLuğunLa konustum..

Kestiğim ümitLerden yeLkenLer yaptım ama yokLuğunda ne gidebiLdim ne de kaLdım..

Gerçekmiydi tutunmaya çaLıştıkLarım..?? hediye süsü weriLmiş ayrıLıkLarım..

asLında dostLukLarda kardanadam gibidir..eriyecekLeri biLe biLe inşa ediLir..

daLgaLar götürsün beni...bu şehirden aLsın beni...koLLarına atsın beni...

---Sevincim İçimde Buz Oldu Kalakaldım Öyle Sessizce---

snn o göslerin varya herşeyi bitirdii...

şimdi gidiyorsun git hepsi hepsi bir sevda bnmkisi alda git

cumhuriyetine sahip çık(aşkına)

biz ormanların kralıyız aslanım ite çakala vercek canımız yokk

sahta tüfeği kafama dayamış korkmamı bekliyorsunn
Yeni msn nickleri
seni sevdiğim için özür dilerimmm

gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim ağlamak için bile olsa gözlerini özledim

kopacaksa kaopsun bu ip bitecekse bitsin beni sevmeyen varsa s.k.t.r olup gitsin

f****şe gönüllerin kahbeliği koymaz bize unutanları bizde unuturuz asilce

gözler ne renk olursa olsun gözyaşları hep aynı renktir

ayrılırsak herşey biter sevgilim gidersen birdaha dönme boşuna gidişin herşeyin bitişi olur bağışlar affeder sanma boşa

tembellik imajdan gelir

üzülme üzülme beni ağlarken gördün diye

eski fotolar gibisin tatlı ama eskisin

üstü sende kalsın hayat artık benden alacağın kalmadı

Yeni msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri