29 Nisan 2008 Salı

Aşk nickleri


Aşk nickleri , güzel msn nickleri, yeni msn nickleri ,msn nickleri
Kapatıp gözlerimi
Sonsuzluğa bıraksam kendimi
Sonsuzluğun koynunda uyusam
Bir daha hiç uyanmasam

ηєℓєя уαşα∂ıм şυ кıѕα нαуαтıм∂α,
ѕєη вєηιм тєк нαтıяαмѕıη,
нιçвιя zαмαη ∂σумα∂ıм ѕαηα,,
DOYAMAM
вιη уıℓ ∂αнα уαşαѕαм ∂α,,
güηℓєя∂єη ѕєη,
αуℓαя∂αη ѕєη;
уıℓℓαя zคtєภ รєภรเภ..!

sevgiyi yaLan edenlere sahte sevgiLere PAYDOS!
Aşk nickleri , güzel msn nickleri, yeni msn nickleri ,msn nickleri
Bir yazar demiş ya ''Sen git aşk bana kaLsın..''
bende dioRum ki..
"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!

Saçma veya doğru İyi veya kötü ne olursa olsun
içimdeki dengesizliktir
Bu kaybolduğum anın resmidir...!
melancholyc anlar...

Hayat hernedense anlamını kaybetmiş benim için
Minimum anlarım canlanıyor gözümde mutlu oluyorum,seviniyor,üzülüyürum
Sebebini bir türlü soramadım kendime
Neydi yaşadığım korkaktım belkide...
Yüzleşemedim kendimle..
Koskoca çölde önemsiz bir kum tanesi gibiyim sanki deniz beni alıp götürsün ait olduğum yere diye bekliyorum amansızca...!
Saçmadır hayat amaçsızdır sevmeyince..
Peki ya sevince aşk içindeyken güzel dışına çıktığında çok acı bunu anlar insanoğlu zamanla
Geçmişedönesi geliyor o küçük kızı bulabilmek gözlerindeki ışığı kaybetmeden yardım edebilmek için ama çok geç!
O kız çoktan alacağını almıştır bu hayattan ve o denizin dibine batan kumlardandır
Ait olduğu yer orasıdır artık
Hayallerinden vazgeçer ve dalga nereye sürerse oraya gider

Aşk nickleri , güzel msn nickleri, yeni msn nickleri ,msn nickleri

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cok sexsi nickler yazmışssınızzzzz

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri