5 Nisan 2008 Cumartesi

Enteresan


Enteresan nickler, msn nickleri
Iki tür insan vardir: "Iki tür insan vardir." diyenler ve demeyenler.
Ilahi Azrail sen adami öldürürsün
Insanlar AY'a benzer.msn nickleri
. Kimseye göstermedikleri karanlik bir yüzleri muhakkak vardir...
Insanlar üçe ayrilir: Saymasini bilenler, Saymasini bilmeyenler
Kabadayılığa yer yok demişler, kabadayı ayakta kalmış
Kadin hakki diye birsey olmaz. Hakki erkek ismi... :-)
Kaptan ali sesleniyor kaptan ali sesleniyor; "cikarin beni bu kaptan
Karayollarinda degil, senin kollarinda öleyim...
Karın olmak istiyorum karın, ey benim kardan adamım...
Karın olmak istiyorum karın, ey benim kardan adamım...
Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur
Kız dediğin İstanbul gibi olmalı.Fethi zor,fatihi tek!!!
Enteresan nickler, msn nickleri
Mert hava yollarına ait 4260 sayılı sevgi uçağı o güzel kalbinize inmek için izin istiyor. eğer izin vermezseniz bu sevgi uçağı kamikaze dalışı yapacaktır...
Ne yersen ye asit yapar ağzında FALIMA gerek yok zaten dişin yok ağzında.....
Ne yersen ye asit yapar agzinda, FALIMA gerek yok zaten disin yok agzinda.....
Noel babanin niye hiç eli yoktur?....çünkü NO-EL baba
Oglumun adini mafya koydum, artik bi mafya babasiyim!
ölüm korkusu sürekli degil mezarda biten geçici bir duygu
Onbin kere söyledim abartmayi birak
Oturarak başarıya ulasan tek varlık tavuktur...
Paranın ne önemi var önemli olan miktarı...
Saçımı süpürge yaptım elektrik süpürgesi çıktı beni terk etti...
SANA BIR SEY SOYLEYECEGIM, AMA SAKIN UZULME;
Sana yaza yaza yaz geldi.mesaja zam geldi.daha yazacaktım ama konturum bitti...
Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa.msn nickleri
. Ben de Dünyadan Neil Armstrong
Sen sen ol kapi onünde ask yapma , askin gözü kördür ama komsununki asla
Sen sen ol kapı önünde aşk yapma , aşkın gözü kördür ama komsununki asla
Sen sütlaç kadar tatlı, lahmacun kadar sıcak, çiğ köfte kadar yakıcı, dolma gibi çekici, bulgur gibi asıl ve içli köfte kadar mükemmel birisin...
Seni sensiz de yasayabiliyorum..En azindan kafami dinliyorum...
Seni sensiz de yasayabiliyorum..En azından kafamı dinliyorum...
Seni, Tc kanunlarının Aşk maddesi gereğince izinsiz kalbime girmeden dolayı ömür boyu kalbime hapis ediyorum...
Enteresan nickler, msn nickleri
sevmek cay, sevilmek seker bizim gibi garibanlar cayi sekersiz icer.
Siddete karsi savas açin! Siddet yanlilarini kursunlayin
Sık sık ameliyat olun, içiniz açilir...
Sizde bit sampuani var mi? Kirlendi hayvanciklar.
Size yapilmasini istemediginiz bir seyi baskasina yapin. çok zevkli oluyor...
Son gülen sen olacaksin, çünkü geç anliyorsun.
Soruyom...Hee ne dersin
Su anda her 100kisiden 35i uyuyor,10u yemek yiyiyor,25i çalisiyor,15i sex yapiyor,10u araba sürüyor,4ü ders çalisiyor,1tane salakta elinde telefon sms okuyor!
Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.
Temel, Fransa'ya gitmis. Tabelada Fransa yaziyomus!! Oda "AAA! Burayi da mi Sabanci aldi?" demis!
Türküm, Doğruyum, çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum...
uzun lafın kısası : UL Bebeğinizin altına yapmasını istemiorsanız çevirin üstüne yapsınmsn nickleri

Yarasa çok faydalı bir hayvandır. öyle olmasa yaramasa derlerdi.
Yasamaya ayri, yürütmeye ayri zaman mi ? Ben darbe kullaniyorum. Yikiyorum. çikiyorum.
Yazilidan sifir aldim ama önemli olan katilmakti.
Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!
Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!

Enteresan nickler, msn nickleri

0 yorum:

Sosyal paylaşım ağları

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri