1 Nisan 2008 Salı

Farklı msn nickleri


Farklı msn nickleri , msn nickleri
Küçükken Daha MutLuydum ßen.. . Nerden Çıktı ßu ßüyümek Durup Dururken?
yaş 15,5 kafa biraZ uçuq ben yemem sucuq géL sni öpéyim muck xD

KaFaMa TahKMaM...SoNuNa ßahKMaM....ßéN aDaM oLmaM

Karmakarışıklaşmaktayım...!
Farklı msn nickleri , msn nickleri
[ aRKamdaN koRkup kaçTı demesiNLeR diYe yaşıoRum !... ]

ßi qün qéri dönmék istér ßırakın dönsün né kayßéttini qörsün

Ne ßekaR ne iLişqiDee ßu aRaLaR saDece gaRiq ßiR çeLişkiDe

ßuNNaRınqi düNyaySa ßnDe UzayLıımmm

bİR düş'Tüm kıRıLdım . . boşveRsEnE kİmİn umRundaImm

Başkalarına kendinden fazla değer verme. Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.
Terk edenden alınacak en büyük intikam , ona kupkuru, sevgisiz gözlerle bakmaktır.


Eskiden olsa arkandan bakar ağLardım,şimdi arkama biLe bakmam.
Eskiden uğruna dünyaLarı yakardım,şimdi bir K!BR!T bile çakmam...!

Bugün bensem Dün sensin, Deli bensem Zincirim sensin, Sarhoş bensem Şarabım sensin,
Aşık bensem Aşkım sensin ve ben hala yaşıyorsam Sebebi Sensin....
Farklı msn nickleri , msn nickleri
SIMDI BASKASININ OLSANDA,BOYNU BUKUK YALNIZ KALSAMDA,
ELIMI TUTUP SACIMI OKSAMASANDA BILIYORUM YINEDE BENIMSIN...

BİLİRMİSİN BİLDİĞİMİ BİLMESSİN BİLDİĞİMİ BİLSEYDİN BİLDİĞİMİ ANLARDIN SEVDİĞİMİ

Gidene Kal Demek Zavallılara,Kalana Git Demek Terbiyesizlere,Dönmeyene Dön
Demek Acizlere,Hak Edene Git Demek ASİLLERE Yakışır


Çaresizlikten kesemediğimiz sakal şimdi -----lere moda olmuş kardes zoruma gidiyor işte

Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim
dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş geç anladım ..

Aşkımız için dünyayı yıkarım, Yeri göğe katarım, o da olmazsa gülüm, kendimi yakarım.

OrTaMıN bİTTiği YerdE biZ BaşLaRız TaRzıMız İçİn ÖLür şEKLİmiz İçiN yaŞaRız..!!!...

€nTeL DeGiLizKi MaNiTaMIz OLSuN,CaDDeLi DeGiLiZKi AraBaMIZ OLSuN.
BiZ CaKaLDeReLiYiZ BIrAKINDa FarKImIz OLSun.!!!

DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe GöLGeSi SiYahTir

Farklı msn nickleri , msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri