5 Nisan 2008 Cumartesi

Duygusal


Duygusal msn nickleri

*sensiz geçen günlerin kazası yok be sevgilim

*huzur özür dilemeli bana uğramadığı her gün için, gurur affetmeli ona sadık olamadım tek eksiğim

*Hayat en yakın dostumdur, hep yanımda yürür birgün beni terk ederse kemiklerim üzüntüden çürür

*ne istediğini bilmektir önemlisi var mı listen, hayallerin, hırsın, cesaretin, sabır selametimse intikam felaketimdir

*Bizi dibe çeken ipi keselim, eselim hadi deli gibi, meselemi güzelim yürümek, önümüze geleni ezelim...

*iki karar verdim ama başaramadım, birisi ölmekti bocaladım olmadı, birisi yaşamaktı yaşayamadım

*parayla satın alınmazki ruhum

Duygusal msn nickleri
* Yalnızsan kaderindeyim, umutsuzsan kalbindeyim, seviyorsan ellerindeyim, aşıksan yüreğindeyim, ağlıyorsan gözlerindeyim, benimsen aldığım her nefesteyim.
* Eğer bir gün veya yıllar sonra bugün, yada şimdi, her hangi bir zaman aklının ucundan geçirirsen beni bil ki çok özledim seni.
* Zordur dağlarda kardelen olmak, toprağı çatlatıp güneşe kavuşmak, zordur sevdayı yürekte taşımak ama gerçekten zor olan senin gibi birisini bulmak.
* Geceleri uzaklara çığlık olur gözlerim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim, günaydın her şeyim.
* Güneş sabahtan, geceler yıldızlardan, yağmur bulutundan, toprak suyundan, kader kahpeliğinden, dünya dönmekten, insanlar yaşamaktan ne zaman vazgeçerse, bende senden o zaman vazgeçerim.
* Sıkıntı çekecek kadar gücüm, acı çekecek kadar sabrım kalmasa da, seni sevecek kadar kalbim her zaman vardır.
* Bir başkadır benim yüreğim sadece senin için çarpışır ve yağmur yağdırır, bu yağmurda sadece benim aşkım ıslanır. Şimdi bak saçlarına belki de ıslaktır.
* Varım da yoğum da senin olsun, mutluluk senin kalbine konsun, sen benim yaşantımda ilk ve sonsun.
* Yeni yılda bir neşe sen hep gülsen, yeni yılda bir huzur sen hep sevinsen, yeni yılda bir dilek sen hep mutlu olsan, işte o zaman ben yeni yıla mutlu girerim.
* Hepsi gidici sen kalıcı, hepsi anlık sen hayat boyu, hepsi çocukça sen gerçekçe, ve hepsi öylesine sen ölesiye.
* Güneşin battığından, ateşin yaktığından, gerçeğin bir yalan olduğundan kuşkulan ama sana olan aşkımdan asla.
* Sen Seni Sev Kimseyi Sevme! Sen Seni Düşün, Kimseyi Düşünme! Sen Sana Güven, Kimseye Güvenme! Sen “S” leri “B” yap kimseye söyleme!
* Sakın açma yanlış mesaj gönderdim! Neden açtın? Ben sana açma diyom! (Ooooofff) Eh madem açtın, Ben var ya ben, Seni çok ama çoook seviyorum.
* Biri seni özlüyor, seni düşünüyor, seni seviyor, sensiz çok yalnız, kim biliyor musun? Ben Ben Ben Ben…
* Hayatındaki üzüntüler kumsaldaki ayak izleri kadar geçici, mutluluklarsa mermere kazınan yazılar kadar kalıcı olsun.
* Yanımda değilsin ama kalbimdesin, görmüyorum ama içimdesin, uzaktasın ama aklımdasın, duymuyorum ama söylüyorum. Seni çok seviyorum.
* Her martı bir deniz, her rüya bir uyku, her dağ bir duman, her nota bir şarkı bulur ama ben başka sen bulamam bidenem.
* Sen balıkların sevdasını bilir misin? Birbirlerine dokunamazlar ama hep yüreklerinde hissederler, bende seni balıkların sevdası gibi yüreğimde hissediyorum aşkım.
Duygusal msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri