18 Nisan 2008 Cuma

Duygulu msn sözleri


Duygulu msn sözleri , yeni msn nickleri

*Eğer gerçekten birini seversen, Onu özgür bırak! Sana ait olmak isterse bir gün mutlaka geri Gelecektir Gelmezse de boşa peşinden koşma Asla da senin O L M A Y A C A K T I R

*RÜYA; biz uyurken kalbimizin tuttuğu bir dilektir.ARKADAŞ;uçmayı unuttuğumuzda bize kanatlarını açan bir melektir.HAYAL GÜCÜ; bizi bilmediğimiz yerlere uçuran bir rüzgardır,ve HAYAT; içinden ne çıkacağını bilmesek de açmamız gereken bir zarftır.açtığın zarflardan hep güzel şeyler çıkması dileğiyle...
Titresin eLLerin,Tutmasin DizLerin,GuLmesin Bir Gun Yuzun,AgLasin O gOzLerin,ALLAHSIZ,Beni Sattigin iÇiN!!!

*BELIM BUKUYOR BOYLE AYRILIK. VERDIGIN ACILAR HASRET TANIDIK. GORMEDIM KI BIR GUN SENDEN YAKINLIK. DONMESENDE GERI FARKETMEZ ARTIK…
Duygulu msn sözleri , yeni msn nickleri
*TUTULMUSUM BIR ESMERIN YAKICI GOZLERINE NEDEN SONRA ANLADIM BUTUN BUNLAR HEP HAYALMIS TAS BASTIRDIM GOGSUME BIR SEVGILI YERINE…

*SILINIR DIYORLAR EN ACI IZLER, BITERMIS KISLARIM GELIRMIS YAZLAR, BILMEZLER SU GONLUM DERINDEN SIZLER, UNUTURSUN DIYE SOYLEMEK KOLAY…

*ACIYI HISSETMIYORUM. SEVMEYI BECEREMIYORUM. CARESIZLIK HIC BITMEYEN BIR SENFONI SENSIZ…

*SENI BIRAKIYORUM BIR ELVEDA BILE DIYEMEDEN, SENI SEVIYORUM, SENI BILE GOREMEDEN…

*Neden aglıyorsun deseler sevdigim için diyebilirmisin? benı unutmanı söyleseler hayır diyebilrmisin? yasamak güzelmi deseler onsuz anlamsız diyebilirmisin?söyle nerede ölmek istersin deseler onun kollarında diyebilirmisin??

*BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni
Nereden bilecektin seni sevdiğimi Hiç fısıldamadım ki kulaklarına aşkımı Senin için Günlerce gecelerce ağladım Nereden bilecektin Hiç silmedim ki yanında gözyaşlarımı..

*Aşk sevipte ayrı kalmaksa, sevgilerin sonu hep ayrılıksa, ömürlerin sonu hep karanlıksa, al dünya bu aşkı. . .Sende kalsın
Sen gelipte pişmanım desem, bana ceza ver razıyım desen sana tek 1 ceza verirdim. Seninde benim gbi sevmeni isterdim!

Duygulu msn sözleri , yeni msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri