15 Nisan 2008 Salı

Ölüm nickleri


Ölüm nickleri ,garip msn nickleri

herşei bilmene grk yok haddini bil yeter..

kanatlarım yoktu bnm ama bir zamanlar melektim.. kirlendim, çok değiştim ben artık melek deelim..

sev, öyle sevki kalmasın snde grur.. grurun başladıı yerde sevgi son bulur ..!

bekle dedi gitti.. ben beqlemedim oda glmedii. ölüm gibi bişi oldu ama kımse ölmedi ...!

düşümde istanbul dört bir yanı snnle gizlii....!

korkum yok ölümden..sadece kefen giymek tarzım deell ...!


öldüümde mezarda ben, mezarım içinde kefen, kefenin içinde ben, benim içimdede sen olacaksın...!

Ölüm nickleri ,garip msn nickleri
Eski yerini kalbimde arama... sen gözümden akan sellere karıştın ...!


snn için canımı verecek kdr cesut, bir kalemde silecek kdr yürekliyim...!

en son gulen sen olacaksın çünki geç anlıosun ...!

aşıksan korkuorsan kayıp, sewipte susuorsan ayıp ..!

Ey insan ! Dilediğin gibi yaşa ölümü tadacaksın, istediğine sarıl malesef bir gün ayrılacaksın.

Merak Etme.. Şiirler yasmam sana Türküler yazmam... Bir Eylül Akşamı sırılsıklam geçip sokağından seni ıslatmam !!!

meleksinn..şeytanımla dans eder misin???


Sevmek, karanlıkta gülüşüdür ölümün...

Ölüm nickleri ,garip msn nickleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri