1 Nisan 2008 Salı

Güzel Msn Nickleri


Güzel Msn Nickleri , msn nickleri

[S]en ,
[u]zagım.
[S]en ,
[T]ükenen
[u]mutLarımsın…
[M]utLuLugu Tasıyamayansın

İçten içe kayboLuş..

nasıLda hayaLLere gidiyoR bu yoLLar nasıLda gömüLüyorsun diri diri..

mutsuzLuktan oLSa gerek daLıp gitmen..umutsuzLuktaN..


Baska AdamLarLa..
Baska SehirLerde..
BeLLi Etmezsin.
BeLki Bir Gün ÖzLersin !.


Ask Bir HastaLıkmıs Sanki..
Sen'i Ben'de Hapsetti..
Yüregim KiLitLi..


Ben'i Birdenbire ALma Yanına.Bir Hoscakal Demek İcin YeterLi Zamanım OLsun."


GözLerimi Kapadım.
GündüzLeri Bitiremedim.
KapıLarı Actım Ardına Kadar.
Ama ,
GeL(e)medin…
Gör(e)medin…
Güzel Msn Nickleri , msn nickleri

BuraLar Simdi Yangın Yeri..
YokLugun Yangının ALevi..
SöyLe Gitmenin Sebebi Neydi ?

' GeNçLiĞiMi gErI VeRsElEr,bU KeZ En çOk kEnDiMi sEvErIm.vErIrIm o yArIdE KiMe sEvDiRiRsE SeVdIrSiN.KiMi öLdÜrÜrSe öLdÜrSüN
KiMi gÜlDüRüRsE GüLdÜrSüN,UmUrUmDa dEğIl kAşI GöZü gÜl yÜzÜ YiLlArIm gItTi,yIlLaRıM....!!


Duygularımı şiirlere anlatamam çünkü şair değilim. Kendimi gölgeler ve ışıkla ifade edemem çünkü ressam değilim. Düşüncelerimi hareketlerle de açıklayamam çünkü dansçı değilim. Ama bunların hepsini müzikle yapabilirim. Çünkü ben bir müzisyenim..

Güzel Msn Nickleri , msn nickleri
SEnsizz Buraların tadı tuzu yoqhh düşünsene yedigim salatada bile seni arıyorum...

simdii Bana söylermisn.. Bİ HIYARIN eKsikligi bu kadar mıı...bellı olur ..!!..??


Yoruldum..
Tükendim..
Ve Sanırım Birazda..
..BİTTİM..


Yapmak Zor Gelse De,
Sırf Hayata İnat Olsun Diye,
Mutlu Ol Ve Gülümse Kaderine...»


!! YeNiK Dü$üYoR HeR $éY ZaMaNa,BiZ BüYüDüK Ve KiRLéNDi DünYa !!


Özür Dilemenin Bir Asillik Olduğunu Düşünüyorum ve Seni Kırdığım İçin Özür Diliyorum....

Güzel Msn Nickleri , msn nickleri
Unutmak Kolay.
Ya Yeniden Başlamak?
Hayatı Yeniden Sevmek?


ßaNa eDeßiYaT YaPMaYın!
HaKiKaTLeri aNLaTın
TaRiHiNDe iÇiNe eTTiLer
DoGRuLaRı YanLı$a ÇeViRDiLer
ßir SoYut FeLSeFeMLe KaLDım oNuDa PeK ßeĞeNMeDiLer!


Bazen Yetmez Sözler İnsan Susmayı Özler.....!


KaLßim YoLcu ßeKLe YoLumu !
aVuTTum uMuDuMu qözLeRimi KuRuTTum !
SoRDuĞuM SoRuLaRın YaNıTı NeYDi ?
iNaN ßana ßeNde uNuTTuM !!

Güzel Msn Nickleri , msn nickleri

Bizim milletimiz hiç bir şeyden anlamaz
Kaliteli mal satarsın ucuzunu alır.
Gerçekleri konuşursun kaçar.
Adam gibi bir sohpet edelim dersin belden aşağıya vurur.
ADAM GİBİ RAP YAPARSIN B.KTANINI SEVER..
Bizim milletimiz hiç birşeyden anlamaz...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri